سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشیدن دندان در ارتودنسی+عفونت لمینت دندان + نحوه قالب گیری

مزایا و معایب لمینت متحرک دندان +نحوه قالب گیری اسنپ اسمایل جدید

اگر دنبال خرید یک لمینت متحرک برای دندان های زرد و خراب شده هستید ما محصولی جدید را معفری خواهیم کرد  زیبایی دندان ها یکی از مهم ترین عواملی است که جذابیت افراد را تعیین می کند. اگر از آن مراقبت نکنید، کاملاً زیبایی چهره شما را تحت تأثیر قرار می دهد. ما می خواهیم محصولاتی را معرفی کنیممردان و زنان  زیادی هستند  که هبد نبال لمینت هتسند ولی با قیمت های نجومی مواجه میشوند،. اگر دندان‌های کج دارید و می‌خواهید فورا از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید، لمینت متحرک بهترین راه است. ما همیشه تمام تلاش خود را می کنیم تا محصولاتی را معرفی کنیم که بتواند حس ارامش بخشی را به شما بدهیم


اگر دندان های شما تغییر شکل داده است، می خواهم در مورد لمینتی حرف بنزمی که به راحتی می تواند در عرض چند ساعت و یا حتی کل روز بتوانید برایخ ود لمینت بسازید. بله، دیگر نیازی به مراجعه به دندانپزشک برای خرید لمینت متحرک برای دندان نیست. شما می توانید به راحتی در خانه بدون پزشک. این کامپوزیت مانند یک لایه روی دندان شما عمل می کند و بسیار نازک است. را باری خود بسازید اما خب نباید از این محصول توقعات بی جاببی داشته باشید اما درح د خود خوب است اگر به درستی قالب گیری شود، می توان برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد. اگر از نحوه تهیه آن بلد نیستید، مشکلی نیست چون ما اینجا سهتیم تا همه مشکلاتتان را رفع نماییم اگر قصد خرید لمینت متحرک دندان های کج را دارید به هر فروشگاه و سایتی اعتماد نکنید مخصوصا انهایی که اطلاعات غلط میدهند و این محصول را بزرگ نمایی میکنند مثلا برخی سایت ها میگویند بالای 10 سال عمر میکنید که این خلاف واقعیت است پس از ایت سایت های متقلب دوری نمایید  با توجه به نیاز خود محصولات مورد نظر خود را از طریق پست خریداری کنید. 



نحوه قالب گیری لمینت متحرک دندان


لمینت متحرک دندان چگونه قالب گیری می شوند:

نگران نباشید باز هم اقای لمینت پاسخ شما را خواهد داد  در این قسمت می خواهم از کاملا نحوه قالب گیری  را توضیح بدهم تا استفاده از آنها بسیار راحت باشد. برای ارائه توضیحات بیشتر برای مشتریان عزیز با ما همراه باشید.اول ابز همه دستان خود را بشویید تا بدون هیچ لکی باشد چون اگر دستتانتان لک باشد و خمیر هم لک شود دیگر پاک کردنش سخت است محصول را از بقچه مخصوص خارج کرده و محتویات آن باید دارای قالب و چسب مخصوص متناسب با فرم دندان ها باشد. ابتدا یک خمیر مخصوص با بافت نرم را در آب گرم قرار دهید و آن را با دمای  اب جوش قرار بدهید  دهید، پس از قرار دادن لمینت در آب گرم حدود چند دقیقه صبر کنید تا حرارت به عمق خمیر لمینت دندان برسد سپس خمیر مخصوص را داخل قالب قرار داده و به سرعت روی دندان ها قرار دهید. در این صورت اگر قالب را کمی ماساژ دهید تا کاملا خمیر خمر شود خب این تازه شروع ماجراست فکر نکنید بعد خرید لمینت متحرک دندان کار تمام شده است بعد این که خمیر را در قالب سفید رنگ که شکل دندان است پخش کردین زمانی باید خمیر را قالب گیری کنید که خمیر نه سفت باشد و نه خیلی شلو ول باشد چون اگر به این موضوع دقت نکنید قالب دست شکل نیمگیرد البته توقع نداشته باشید برای بار اول قالب را به دستی شکل دهید حتی دندان سازان هم برای بار اول قالب گیری را درست انجام نمیدهند چه برسد به شما عزیزان  خب فشار باید به حدی باشد که خمیر شکل دندان شما را بگیرد و اگر موفق به این کار شدید وارد مرحله بعد خواهید شد خب مرحله بعد قالب گیری مرحلی است که شما باید اگر قالب بزرگ باشد یا با لثه ها تماس دارد شما ان را با قیچی کوتاه کنید و خطوط بین دندان را با چاقو شکل دهید بلی درست است ساخت لیمنت متحرک بر خلاف تبلیغات برخی سایت ها اسان نیست و باید دقت کنید تا خرابش نکنید.


 لمینت متحرک دندان



آیا استفاده از لمینت متحرک دندان باید همیشگی استفاده شود :

این لمینت جنبه زیبایی داره بر فرض مثال هفته ای یا ماهی میخاهید برید مهمونی ودورهمی اون موقع ازاین لمینت استفاده میکنید این لمینت قابلیت اینو نداره که همیشه تو دهانتون باشه اما هرچند وقت برای چند ساعت استفاده کنید باید بدانید که سعی کنید زمانه استفاده ازین لمینت از خوردن وآشامیدن پرهیز نمایید این کالا قلابی واصل در حال حاضر نداره پس وسواس به خرج ندهید.



مزایا و معایب لمینت متحرک


مزایا و معایب لمینت متحرک :

معایب این لمینت این است که عمر کوتاهی دارد و فقط باید زمانی به بیرون تشریف میبرید این محصول را در دانخل فک خود قرار دهید و نمیتوانید با ان غذا بخورید و یا شب از ان استفاده کنید از همه مهم تر قالب گیری ساده ای ندارد و از مزایای ان قیمت پایین ان است خرج زیادی نخواهید داشت.


لمینت Snap An Smile تن جومه چیست


لمینت Snap An Smile چیست

این محصول راهی برای بهبود ظاهر دندان ها و رفع موقت عیوب است. و فقط یک طرف زیبا دارد و نمی تواند عیوب دندان را برای همیشه برطرف کند. در مقایسه با سایر روش های پردازش مانند کامپوزیت ها، هزینه استفاده بسیار معقول تر است. لمینت های متحرک دندان برای کسانی است که زمان و هزینه کافی برای متوسل شدن به روش های دیگر برای رفع دائمی عیوب دندان ندارند. می تواند یک راه خوب و رضایت بخش باشد. در نتیجه لمینت های متحرک دندان برای افراد در هر سنی در دسترس است.


آیا  با لمینت متحرک غذا خورد امکان دارد



آیا  با لمینت متحرک غذا خورد امکان دارد:

بدون شک خیر اما لمینت دندان متحرک با چسب یا مواد دیگر سفت نمی شود. پس از خوردن غذاهای سفت یا نوشیدنی های رنگی با این نوع لمینت خودداری بفرمایید . اما در هر صورت بلع مشکلی برای لمینت دندان متحرک نیست. 


طول عمر لمینت  متحرک دندان چقدر است



طول عمر لمینت  متحرک دندان چقدر است :

بستگی به شما دارد میتواند یک سال باید میتواند دو سال یا حتی کمتر از یک سال این بستگی به شما دارد. با این حال، طول عمر آنها نیز ممکن است بسته به نحوه استفاده و مراقبت از آنها متفاوت باشد. باید با دقت و مراقبت صحیح نصب و از دهان خارج شود. و در هنگام تمیز کردن توجه کنید تا خط و خش و شکستگی نداشته باشد. لمینت های متحرک دندان بسیار ارزان تر از کامپوزیت ها هستند. لمینت های متحرک نیازی به برش و فرم دهی حرفه ای سطح دندان ندارند. هر کسی می تواند لمینت دندان متحرک بخرد.


نحوه شسشت شوی لمینت متحرک دندان



نحوه شسشت شوی لمینت متحرک دندان :

خب همه چیز نیاز به رعایت بهداشت دارد مخصوصا وقتی از لمینت استفاده کردین بعدش دندان خود را مسواک بزنید مخصوصا اگر مواع غذایی مثل مایعات مطرف کردید مثل نوشابه چون ایم محصول دشمن درجه یک دندان شما است و بعد استفاده به سادگی با ابو سابون میتوانید لمینت را بشویید و باز هم تکرار مکینم و تاکید مکینم این یک لمینت برای زیبایی و حفظ ظاهر دندان است و نباید همیشه استفاده شود.